Dr.Körner

Ettevõtte ajalugu ulatub aastasse 1982. Täpselt siis käivitati Tšeljabinskis platvorm «Hlebprom No 7» koore- ja pagaritoodete tootmiseks. Juba 1996. aastal liideti neli Tšeljabinski pagaritööstuse tootjat ja hiljem, 2000. aastal, restruktureeriti JSC-ks «Hlebprom».

Ettevõte vsai Hollandi valitsuselt toetuse seadmete tarnimiseks ning ettevõte käivitas ainulaadse kõrgtehnoloogilise liini küpsiste koorekookide tootmiseks. Tehases töötasid Hollandi ja Saksamaa spetsialistid, kes aitasid seadmeid paigaldada ja personali koolitada. Nii Venemaa traditsioone kui ka Euroopa toidutrende arvestades on tootevalik oluliselt laienenud. Varsti pärast seda sai koore ja kondiitritoodete tootmine ettevõtte põhitegevuseks.

Ettevõte ühendas oma jõupingutused Moskva ettevõttega «Uniservis», mis on kondiitritoodete turul oluline tegija. Sellest hetkest alates on ettevõte alustanud aktiivset arengut, laiendades müügi geograafiat ja geograafilist kohalolekut, avades eraldi üksused riigi suurimatesse linnadesse.

Turu kasvava ja tarbijate nõudluse rahuldamiseks alustati Noginskis 2012. aastal ainulaadse kõrgtehnoloogilise kondiitritehase ehitamist. 2014. aastal ilmusid uuest kondiitritehasest esimesed koogid kaubamärgi «Usladov» all ja ilmusid kaupluste riiulitele.

Reageerides meie riigi negatiivse majandusolukorra tagajärgedele, vabastati kaubamärgi «Moy» all koogirida. Uue kaubamärgi peamine eesmärk oli pakkuda madala ostujõuga piirkondadele hea kvaliteediga värskeid kooke madala hinnaga. Noginski tehases avati automatiseeritud tehases uus koogirida, tänu sellele oli võimalik kulusid vähendada.

Laiendati esmaklassiliste kaubamärkide portfelli. Nii algas Carri kaubamärgi all Inglise kreekerite müük. Täna jätkab ettevõte oma kiiret arengut, laiendades oma kohalolekut mitte ainult sise-, vaid ka välisturgudel.

DrKörneri moderniseeritud tootmiskoha pidulik avamine toimus 27. mail 2016 Yartsevos. 

2018. aasta veebruaris ilmusid ettevõtte portfelli kauaoodatud uudsus “nurgad” suupistete kategoorias. Need on teraviljalaastud, mis on valmistatud ainult täisterast. Need on tervislikumad alternatiiv laastudele, kreekeritele ja kuivikutele. Aluseks võetakse kaks tera, need on riis ja mais, mis on ideaalselt ühendatud. Toodet ei praeta õlis erinevalt enamikust kartulikrõpsudest ning see ei sisalda kunstlikke lõhna- ja maitseaineid, värvaineid ega maitsetugevdajaid.

Veebruaris 2018 tõi «Dr.Körner» turule uue näkileivamarja kaubamärgi «Jr.Korner» all. Lastele mõeldud maiustustele on turul vähe alternatiive, seega pakutakse turule uut toodet, see on lastele mõeldud näkileib 100% täisterast ja ainult looduslikest koostisosadest. Näkileiva aluseks on pruun riis, mis on tervislikum kui meile tuttav valge riis. Tooteid on müügil mitme erineva maitsega, kõik laste poolt armastatud maitsed- banaan, karamell ja õun.